martes, 20 de marzo de 2012

Projecte Ganaderos

Els que em seguiu ja sabeu que no he fet mai publicitat de res però aquest cop m'ha fet gràcia la iniciativa i com la trobo positiva i sóc de les que es pren un iogurt al dia, he volgut fer un raconet al bloc.
Tan sols es tracta de comentar-vos la nova iniciativa de Danone Ganaderos (Código de confiaza C6C) que pretén acostar una mica més als seus consumidors a l'origen de la llet que utilitzen. Així al costat de la data de caducitat dels iogurts, hi ha un codi a través del que es pot accedir a l'origen de la llet del iogurt que estàs menjant. A part d'interessant ho he trobat molt divertit pels nens.

Podeu trobar més informació de la campanya aquí.

Los que me seguís ya sabéis que no he hecho nunca publicidad de nada pero esta vez me ha hecho gracia la iniciativa y como la encuentro positiva y soy de las que se toma un yogur en el día, he querido hacer un rinconcito en el blog.
Tan sólo se trata de comentaros la nueva iniciativa de Danone Ganaderos (Código de confiaza C6C) que pretende acercar algo más a sus consumidores al origen de la leche que utilizan. Así junto a la fecha de caducidad de los yogures, hay un código a través del que se puede acceder en su origen de la leche del yogur que estás comiendo. Aparte de interesante lo he encontrado muy divertido para los niños.

Podéis encontrar más información de la campaña aquí.




Aquí us deixo un video d'una de les granges que hi participa.
Ganadería Can Turro - Sta. Mª Palautordera, Barcelona

Aquí os dejo un video de una de las granjas que participa.
Ganadería Can Turro - Sta. Mª *Palautordera, Barcelona


A més si us registreu aquí entre el 12 i el 30 d'abril entrareu en el sorteig d'un cap de setmana a una de les granges colaboradores de Danone, no està malament, no?

Además si os registráis aquí entre el 12 y el 30 de abril entraréis en el sorteo de un fin de semana a una de las granjas colaboradoras de Danone, no está mal, no?



Jo he trobat que és una bona iniciativa per acostar-nos més al que molts mengem a diari. Abans era fàcil de saber d'on venia tot el que consumiem i també accedir a ingredients directament del productor però ara cada cop sembla més complicat i poder-nos-hi acostar encara que sigui de forma virtual trobo que està molt bé!
I si a sobre ens toca un cap de setmana a una granja molt millor!

Yo he encontrado que es una buena iniciativa para acercarnos más al que muchos comemos a diario. Antes era fácil de saber de donde venía casi todo lo que consumíamos y también acceder a ingredientes directamente del productor pero ahora cada vez parece más complicado y podernos acercar aunque sea de forma virtual encuentro que está muy bien!

Y si encima nos toca un fin de semana a una granja mucho mejor!

6 comentarios:

  1. Alba esta muy bien esta iniciativa y al menos hacemos pais que ya va muy bien en estos tiempos,mejor lo nuestro que de fuera
    peto

    ResponderEliminar
  2. si es per una bona causa... molts petonets guapi!!!!!!!

    ResponderEliminar
  3. E¨l meu germà treballa a Danone (a Activia) i li farà molta gràcia el teu post. Ara mateix li envio per mail ;)

    ResponderEliminar
  4. 100% d'acord, estem massa allunyats dels orígens del que mengem... Em sembla una iniciativa genial! :D

    Un petó guapa!!

    ResponderEliminar
  5. ME ha parecido una iniciativa estupenda. Bss guapa.

    ResponderEliminar
  6. Adoro els cannelés !!! merci per compartir la recepta i les fotos (són una passada !!!), Deuries disfrutar moltíssim... Una abraçada i gràcies de nou !

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails