viernes, 22 de octubre de 2010

Glòries amb xocolata/Glòries con chocolate

Glòries amb xocolata

Aquest és un post merament informatiu. Sento avisar amb tan poc temps però és que me n’he assebentat fa poquet i no he trobat el moment per informar-vos fins ara (potser ja n’esteu informats). Doncs bé, volia comentar-vos que avui a les 16:30h s’inaugura l’event Glòries amb xocolata, al centre comercial Glòries de Barcelona. Donada la meva afició a la xocolata no podía estar-me sense informar-vos una miqueta! :P

Aquest event que comença avui estarà fins el dia 30 d’Octubre i diariament es faràn moltes activitats relacionades amb el tema. Avui mateix a les 18h de la tarda el xef Ramon Freixa, farà un taller amb xocolata. També es podrá gaudir de degustacions de xocolata, tallers de decoració de cupcakes i fins i tot hi haurà tallers per nens, i tot això pel mòdic preu de 0 €!! Fantàstic, no? Jo hi aniré i ja he convençut a la meva mare i a l’Arnau!! Jeje!!

Podeu veure el flyer aquí.


Glòries amb xocolata (Glòries con chocolate)

Este es un post meramente informativo. Siento avisar con tan poco tiempo pero es que me he enterado hace poco y no he encontrado el momento para informaros hasta ahora. Pues bien, quería comentaros que hoy a las 16:30h se el evento Glorias amb xocolata, en el centro comercial Glòries de Barcelona. Dada mi afición al chocolate no podía estarme sin informaros un poquito! :P

Este evento que empieza hoy estará hasta el día 30 de Octubre y diariamente se harán muchas actividades relacionadas con el tema. Hoy mismo a las 18h de la tarde el chef Ramon Freixa, hará un taller con chocolate. También se podrá disfrutar de degustaciones de chocolate, talleres de decoración de cupcakes e incluso habrá talleres para niños, y todo esto por el módico precio de 0 €!! Fantástico, no? Yo iré y ya he convencido a mi madre y a Arnau!! Jeje!!

Podéis ver el flyer aquí.

5 comentarios:

  1. Ja ho vaig llegir, a veure si tenim temps i podem anar-hi, je je je... segur que serà molt interessant, sobretot pels xocoaddictes ;)

    ResponderEliminar
  2. Ho acabo d'escoltar per la radio!! Si baixo per Barna m'hi pasoo segur! fes moltes fotos i ens fas un resum de la visita!!
    Petonets guapa!

    ResponderEliminar
  3. Jo ho vaig veure ahir, pero he vist el programa i els dies q jo soc a BCN no fan res....:-(

    Però tu ens ho explicaràs, oi?

    Un petó,

    ResponderEliminar
  4. Toda una pena pero no puedo ir. La distancia es la distancia...

    Besos y nos lo cuentas todo a la vuelta.

    ResponderEliminar
  5. Gemma!
    No se què passa que tinc problemes per accedir al teu blog. I quan hi sóc m'es impossibe escriure't... t'he posat això:
    Veig que vas anar a la presentació de les 12:30. A mi també m'ho van dir (i em va fer moltíssima ilusió) però per temes laborals no hi vaig poder anar. Però sí vaig assistir al taller de xocolata del Ramón Freixa i tinc la recepta de pa de pessic Porex que fan al microones! És possible que l'esponjós de xocolata del restaurant del Guggengheim el fessin igual? em sona que em vas dir algo del microones...Si és així, l'he de provar de fer ja!! jeje!!
    Una abraçada

    Hola Íngrid!! Quan tingui una estona preparo l'entrada amb alguna de les receptes que en Ramón Freixa ens va donar. Totes tenien una pinta deliciosa!! :) Mooooolts petonets!!!

    Sònia!! I tant que us ho explicaré! I us donaré alguna recepta de les que ens van donar on el protagonista no podia ser un altre que la xocolata!!
    Molts petons!!

    Sílvia, intentaré acercarte un poco del evento!! :) Besos!!

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails